honeystarscute
Saje je reka entry ni. Biar 1st follower bangga skit bila die balik dari umrah. hehe.. untuk pengetahuan semua (perasan ramai sangat la plak baca blog ni, padahal sorang je..haha), 1st follower pegi umrah pada 12/9/2009 sampai 28/9/2009. Dah la kelas start 26/9/2009, ponteng ek. ish2... nasib baik ponteng bersebab.

Kebetulan plak 1st follower call dari Mekah. Macam tau-tau je saya tengah reka entry untuk die. Mengikut ramalan handphone saya, kiteorang sempat berborak 14minit 8saat. Abes la hangus duit die kene support top up. Kata 3.50/minit. Anak orang senang, takpe la. hoho..

To 1st follower,

Selamat menunaikan ibadah umrah. Semoga berada dalam keadaan sihat sentiasa. Amin.

Di bawah ini adalah antara hadiah-hadiah dari Egypt yang die bagi sempena bufday saya. Tu pun kene ambil dari roomate die di KL Sentral. Sedih giler sebab die tak balik Malaysia tahun ni. Jual mahal betul. Best agaknya dapat duduk kat Egypt tu. hmm..


Font sizeBaju ni tak pernah pakai lagi.

Selalu berebut dengan adik time nak pakai baju.

Nasib baik lepas pemeriksaan sebelum naik kapal terbang.



Tak sempat makan biskut kurma ni tapi ayah saya cakap sedap. Seronok dengar 1st follower dpt pujian.


Yang kecik tu die suh bagi kat kawan-kawan. Yang besar plak paham-paham je la untuk siapa. Kata hantu coklat. Hanis siap puji sedap betul coklat ni. =p


Yang ni halawa. Boleh dimakan dengan roti. Lebih kurang macam jem kacang.

Coklat-coklat ni sedap cuma tak sempat nak rasa coklat tiger tu. Kene kebas dengan anak buah.

Tak sah kalau tak beli barang perhiasan diri bila berada di Egypt.


Barang-barang perhiasan bilik pun ada. =)

3 Responses
  1. niza m.nor Says:

    aku ingatkan website jual2 online...


  2. ish2..nak kutuk website aku la tu. sabo je la. aku tau ko jeles sbb xdpt coklat tu. hehe..


  3. kamijiyo Says:

    hoho..
    banyaknyer gambar hadiah hr tu..
    hehe..

    sedap air kotak dgn choc tu..
    adoii..
    calori kene jaga..
    huhu..