honeystarscute
Akhirnya, tercipta juga blog yang diberi nama "Meja Kopi Saya". Mengambil masa hampir sebulan untuk dihasilkan. Maklum la budak baru blajar. Hasilnya boleh la kalau nak bagi B+. Haha.. Nampak sangat syok sendiri. Dah la music player tu takde button stop. Memekak je rasa. Pada siapa-siapa yang baca blog ini, kalo malas sangat nak dengar lagu ini berulang kali, di harap 'mute' terus speaker tu. Jangan kata saya tidak bagi arahan kalo anda tido tapi masih lagi terdengar lagu ini. Ketahui la xde maknanya neyo nak 'sleep walking' ke bilik anda pula sambil nyanyi lagu ni. Haha. Ada masa nanti, saya akan betulkan. Agak tercabar juga nak deal dengan problem ni. Huhu.. Apa-apa pun, dengan rasminya saya publish blog saya buat tatapan anda semua.
Hope you will enjoy it!



4 Responses
  1. kamijiyo Says:

    wanna be the 1st one here
    by your side
    forever and ever
    hehe

    cappucino 1 please :P


  2. secawan 5 USD ye. =) abes la bila ada member baca nanti. romantika btul comment ni. haha..


  3. niza m.nor Says:

    hahaha, patutla susah tol nk komen ko nyer blog, mmg ko de niat x nak bg kitaorg bc ek? hehehehehe....


  4. sajer jer.. nk test skill ko towards blog ni. haha. anyway, thanks ye sbb ajar psl post comment tu =)